2009-12-03 ? 03:12:32

Funderingar

        

Bild härifrån..

Sitter uppe och funderar över allt möjligt. Inte så bra att vara uppe själv på nätterna då alla tankar flyger runt i huvudet.
Funderar även lite på hur jag ska göra med bloggen - vill ju inte ta bort den, men samtidigt känns det tråkigt när man uppdaterar ca 1 gång i månaden.

Sen en massa andra tankar, hade vart skönt att skriva av sig, men det är ju inte så kul att göra det i en offentlig blogg. Man vet ju aldrig vem som tittar in här. Och vill inte direkt dela med mig av det heller.. Kanske skulle lösenordskydda bloggen och bara skriva för mig själv istället..

Det känns som jag går och bär på en tung sten, skulle behöva lätta lite. Håller nog inne för mycket inom mig. Men å andra sidan känner jag inte att jag vill prata med nån om det heller. Jobbig sits.
Äsch, jag bara svammlar. Ska nog sluta skriva innan jag skriver saker jag ångrar..

Föresten försöker jag att sluta röka, det går väl sådär.. Har ju dragit ner mer på rökningen iallafall, så lite framsteg är det iallafall. Men skulle vilja dra ner ennu mer. När jag tänker efter hur det känns att vara rökfri så känns det sjukt konstigt då jag rökt så länge, så det känns som en del av mitt liv om man säger så. Det kommer vara jobbigast utan dom "speciella" ciggen som man tar när det känns jobbigt osv.. Men det är bara bita ihop. Jag klarar mig utan den skiten..

Chingeling.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: