2009-02-12 ? 19:36:16

Strul med blogg.se

Det är då nästan jämt strul med blogg.se! Blir så trött.. Får se om det går att posta detta inlägget, det går iallafall inte ladda upp några bilder.

Aye.. Idag har inte hänt allt för mkt, slappat på dagen typ, sen åkt till willys och handlat mat + gott :)

Och nu har vi städat och diskat för fullt. Så nu blir det ennu mera slapp, har tänt ljus i vardagsrummet, plockat fram nachos (stavning?) som jag ska gotta i mig, mums!

Fast funderar även om jag ska åka upp till mamma och bror och tanka lite filmer, för vi har ju bara mobilt bredband och då går ju inte internet använda alls om jag ska tanka.. Har ju ingen bra film att kolla på.. Annars går det ju ta imorrn så har man lite till helgen :)


Ne får se om det funkar att uppdatera med bilder senare.. Ciao.

Kommentarer
Emma

Ja det gör jag fast jag bor längre upp. På Petersberg, ligger om man kör upp för den stora branta backen och på vänster sida:)

2009-02-13 @ 11:47:07
URL: http://shorty9.blogg.se/
jane

hejjj,premurera på varann?..du blir min nr.50 då...

2009-02-15 @ 11:45:23
URL: http://brunettjane.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: