2009-01-19 ? 02:20:35

Ensam mitt i natten.


Sitter här vaken ensam och äter popcorn, dricker saft och leker lite i photoshop. Bilden ovan blev resultatet, haha.
Ser brännskadad ut, blev inte riktigt som jag tänkte mig, men lite cool iallafall.. :) Kan inte sova riktigt en så ska väl fortsätta pilla lite, kanske sätter mig och gör en ny design som kanske kan användas till senare bruk eller om man lottar ut den. Ska ta en fotorunda snart med, känner att det är dax, var ju några dagar sen, iofs har jag bilder kvar att visa sen förra fotorundan, men dem kommer också upp! Nån som har nåt bra tips på vad man kan göra dessa nattetider? :)
Kommentarer
melissa

vilken läskig bild ;p

2009-01-19 @ 15:16:57
URL: http://melissablogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: