2009-01-12 ? 19:40:42

Klippa lugg ?



En bild från igår, det stället är helt underbart att fota. Speciellt när det är is :)

Sitter här och har beslutångest. Jag vill klippa lugg igen men kommer säkert att ångra mig direkt efter eller rätt snabbt, men å andra sidan så växer mitt hår så snabbt. Så hmm, aja jag får fundera en stund till :P

Dagen har det bara slappats har vart trött hela tiden, så inte orkat göra nåt, nu när det är kväll piggnar jag självklart till, så undra när man kommer sommna ikväll/natt sen :/

Kommentarer
marre

jag har spanat in din blogg länge nu :) gillar den.. skulle du kunna hjälpa mig fixa ihop min? för jag har verkligen ingen aning om hur man gör.



kram

2009-01-13 @ 09:10:36
URL: http://marreandsabo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: