2009-03-18 ? 07:44:21

Godmorgon onsdag!



En nattbild :)
Höhö jag är uppe tidigt idag! Eller jag har snarare vart uppe hela natten. Vaknade sent igår och pallar inte ha sån dygnsrytm mer så jag ska hålla mig uppe tills ikväll så jag vaknar tidigt imorrn.. Det är ju sol och inte ett moln på himlen så då finns det ingen anledning till att gå lägga sig :P
Senare idag har jag möte på ams, och snart ska jag ta och ringa tandläkaren och se om jag kan få en snabb tid där och kolla mina tänder, för har så satans ont långt inne, försökte kolla lite, och det ser ut som en tand håller på att komma fram, inte skönt alls! Så hoppas det inte är nåt allvarligt för jag vill inte operera, uuurs.. Tandläkarskräck AB!
Får se om jag kanske åker till kusinen en sväng också.. Eller om hon kommer ner till stan så kan man ta en fika eller något. :) Nu blir det dusch iallafall.. Ha en bra dag!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: