2009-05-02 ? 01:12:08

En lista



Jag har tråkigt :)

Vad heter du: Martina
Var bor du: Huskvarna
Trivs du där: Jag trivs jättebra
Brukar du läsa horoskop: Inte ofta, men i tidningar osv..
Har du körkort: Nej, men borde skaffa snart kanske :)
Favoritdjur: Katt, gillar hundar också.
Festar du mycket: Ofta är väl att ta i, men det händer.
Sprit, cider, vin eller öl: Sprit och cider.
Brukar du bli för full: Nja, nej det tycker jag inte.
Antal kuddar i sängen: 4 stycken.
Äger du ett busskort: Inte just nu.
Vad åt du till frukost: Blev ingen frukost idag, kan sällan äta frukost.
Har du haft sex idag: Inte för att nån har med det att göra, men nej :P
Nästa mål i ditt liv: Har inga mål, tar det som det kommer.
Hur svarar du i mobilen: "hallå" eller hej om det är en kompis..
Antal timmar sömn inatt: 10 tror jag.
Sov du ensam: Nej med min habbibi ;P
Din hobby: Fotografera!
Vad är det för veckodag?: Its friday baby, eller ja nu är det ju lördag.
Vad åt du senast: Köttbullemackor, mums...
Vem fick du sms av senast: Jenny som ville ha hjälp med kameran.
Vem ringde dig senast: Brorsan.
Godaste ölen du druckit: Jag gillar inte öl längre,men förut var det spendrups i flaska.
Vilka hårfärger har du haft: En jäkla massa - Blont, brunt, svart, rött, lila/svart, osv osv..
Vad såg du senast på TV: Jerry springer
Vad läser du för bok just nu: Ingen, eller jo, men var ett tag sen jag läste den så minns inte vad den heter.
Längd: 173 lång
Skostorlek: 39
Hårfärg: Brunett
Är du kär i någon: Jajjamen
Önskar du att du bodde någon annanstans: Nej, verkligen inte.. Kanske i en annan lägenhet men jag trivs endå!
Dricker du: Allt som är gott.
Vilken parfym använder du: Heidi klum m.m
Vilka skor använder du: Högklackat, tygskor, ballerina, gympaskor.. Olika, men beror på vad man ska göra.
Dagens klädsel: Just nu - mjukisbyxor och linne.
Spike eller Angel: Spike? va? okej säger väl angel då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: