2009-10-06 ? 02:13:21

Tisdag.





Long time no see.

Ujuj, var ett tag sen man bloggade nu! Jag känner att jag har tappat inspirationen helt till att blogga - vilket jag tycker är jätte tråkigt, då det faktiskt är kul! Men jag har inte vart ute och fotat heller, glöden finns inte där som innan, men jag hoppas att den kommer tillbaka snart. Så ska försöka ge mig ut och fota mera och uppdatera bloggen..

Så vad har hänt på senaste? Jag har ju guldfisk minne så jag kommer knappt ihåg, haha..
Har iallafall blivit frisk från en veckas influensa, fyfan den var förjäklig! Sen åkte man även på bihåleinflammation, det är inte att leka med, smäääääääärta!

Juste, sen har min kära vän Betty fått sin efterlängtade dotter, stoort grattis till dig gumman. Jag väntar med spänning på att få se sötnosen!

Har även pratat med Thea lite på FB, hon och Dennis har pratat om att ha en träff bland alla dalvikare som umgicks för, det har även jag, Betty och Jenny pratat mycket om. Och jag hoppas verkligen att detta blir av, för fy vad kul det skulle vara att sammla alla gamla goa för lite fest och prat. De flesta har ju gått sin egna väg så man har ju ingen aning om vart de sysslar med nuförtiden, och jag vill gärna veta ;)

Nehepp blev lite mycket text här nu. Ska nog ta och se en film sen sova.. Kanske sticker iväg nånstans och fotar imorgon! Chingeling..

 

 

Kommentarer
thea

hej =) ja nu fan ska detta bli av ska du se =)

2009-10-06 @ 08:50:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: