2010-04-13 ? 09:39:10

Changeling.


Köpte Changeling häromdagen som jag velat se så mycket, och nu har jag äntligen gjort det.

Gripande, vacker, stark, levande. Underbart skådespel av Angelina Jolie men även övriga imponerar som lillkillen. Jag har inte har inte direkt sett filmer med Angelina Jolie innan så har inte vetat men nu skulle jag försvara henne direkt om någon sa något illa, hon är ju otrolig! Musik, foto, handling, allt är utvalt med nogrannhet. En film som griper tag på alla sätt och även otroligt spännande, man hoppas på ett lyckligt slut men man vet ju samtidigt att den är verklighetsbaserad. Changeling är helt klart en film som kommit rakt in i mitt hjärta!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: