2010-08-15 ? 18:51:37

Love you


 Älskling, jag älskar dig oändligt, att vakna bredvid dig får mig att känna mig hel. Du är en
ängel i mitt liv och kärleken mellan oss ger möjligheten att älska med varandra på ett
oförglömligt sätt med beröringar av varandra.
För tillsammans kan vi skapa förutsättningar
till kärlek och ge det en betydelse och mening i livet, för utan dig känner jag mig inte hel
och jag hoppas att du känner likadant. Vi har förenats i kärlekens namn och jag kommer
kämpa som en "soldier of love" för att få vara din livskamrat och partner för all evighet,
det är ett löfte jag kommer uppfylla.


Kommentarer
Daniel

Så starkt å fint skrivet!

2010-08-15 @ 19:33:16
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: