2010-05-18 ? 15:40:24

Tisdag.


Vart är solen och värmen?
Alla andra städer verkar ha jätte varmt och soligt, ja typ sommarväder. Men här är det regn, mulet och kallt. Vinterjackan och halsduk används fortfarande. Sen ser jag i andra bloggar att folk går ute i shorts och linne, haha tycker det är lite kul.

Idag ska jag äntligen färga håret ljust, skulle bli i Onsdags förra veckan igentligen, men han är rätt seg, eller så hade han väl mycket att göra. Så det blir vid kl 20 ikväll. Hoppas jag, om han inte får för sig att göra nåt annat..
Jag får faktiskt lite ångest över det, för jag är så rädd att det ska bli misslyckat. Tänk så blir det helt gult och fult?
Självklart går det ju att färga det mörkare om det skulle bli fult, men det är ju inte så kul att slänga ut pengar i onödan. Så jag hoppas det blir bra! Det lät på honom att han kunde få bort gula toner om det skulle bli så.
Uppdaterar senare med resultatet, annars imorgon.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: