2010-10-02 ? 22:46:18

Dark.


    
   
Bilder från förra lördagen. Bild 1 är utanför Anders och bild 2 är på Harrys.. Var en lyckad kväll, men ångrar lite att jag gick ut istället för att vara kvar på festen, för det var inte alls så roligt ute. Men men det var så längessen så skönt att träffa lite folk och komma ut lite.. Är så glad att jag pallade gå på festen så dåligt som man mår nu förtiden :)

Har färgat håret brunt nu också, mitt hår är nästan helt förstörd av alla blekningar, men guud vad jag saknar det ljusa :( Aja inget att göra åt, det var att välja på att bli mörkhårigt eller att få riktigt risigt och kanske tappa håret, inte så svårt val då..

Nu ska jag se klart på en hemsk men spännande film.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: