2011-01-05 ? 04:43:59

Mitt 2010


Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?

Jag var på bröllop för första gången.

Har du några nyårslöften?

Nej, men jag har som mål att börja träna och få en rutin på mitt liv.

Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Min kusin fick en liten son.

Vilka länder besökte du?

Inga.

Vilket datum från år 2010 kommer du alltid att minnas?

Vet inte exakt datum, men det jag kommer minnas mest är de fina tiderna med nära och kära. Älskar er!

Vad var din största framgång 2010?

Jag har inga framgångar höhö.

Största misstaget?

Att jag litade på en viss person.

Bästa köpet?

Min laptop helt klart.

Vad spenderade du mest pengar på?

Min laptop, cigg och mat skulle jag gissa. buuh

Gjorde någonting dig riktigt glad?

Midsommar. Hela helgen var perfekt, fint väder fina vänner och en massa skratt.

Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2010?

Te amo med rihanna och try sleeping with a broken heart med alicia keys.

Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?

Måste nog vart ledsnare i år då jag har haft det rätt tufft.

Vad önskar du att du gjort mer?

Rest mer, träffat mer vänner, uppskattat dagarna mer.

Favoritprogram på TV?

Kollar nästan aldrig på tv. Men hmm får bli 2½ men.

Vad gjorde du på din födelsedag 2010?

Hade det mysigt med familj m.m.

Hur skulle du beskriva din stil år 2010?

Sommaren; leggins, linnen, jeans, klänning, och jeans shorts.
Vintern; Jacka tjocktröjor och jeans typ.

Den bästa nya personen du träffade?

Oj, hmm. Svår fråga. kommer inte på nån så. Har ju träffat nya folk men inte direkt nya vänner. Så ja hoppar över denna.






















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: