2008-12-27 ? 17:50:31

Då var Julen över för detta året.









Några bilder från Julafton.. Eller ja juldagen menar jag (vi firade dagen efter)

Julen i år har vart helt underbar och rolig. Så det blev en jätte lyckad jul. Det åts mat, spelade sällskapspel, öppnades julklappar osv. Vi körde julklapps leken och det var väldigt rolig måste jag säga :)

Sen dagen efter gick ner till byn och handlade lite gott för att sedan gå hem till Marcus där det spelades poker, och det tog säkert 5 timmar eller nåt, vi var ju endå 6 pers, så det blev en rätt sen kväll. Och idag åkte vi till a6 för att kolla lite, och jag skulle se om jag kunde låsa upp min nya mobil nånstans, men det gick ju inte så får skicka den till Götet så dem fixar det..
Nu är jag faktiskt helt slut efter dessa dagar, känner redan hur trött jag är så nu ska jag ta mig ett skönt bad!

Blev inte så jätte mycket bilder som jag tänkte, kameran låg i väskan för det mesta. Tråkigt tycker jag, men inte så man tänkte på det så mycket :) Hoppas alla hade en super bra Jul, och god fortsättning!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: