2011-01-24 ? 21:23:28

Träning

Snart börjar allvaret. Om ca 1 månad kommer jag börja träna på gym. Jag ska bli fit för beach 2011.
Känner verkligen att jag vill komma igång med det nu och jag tror det kommer gå bra, känns som jag har motivation till det.. Jag hade tänkt mig att försöka träna 3-4 gånger i veckan, och de dagar jag inte tränar blir det raska promenader. Ska verkligen ligga hårt i.

Detta är det jag strävar efter, tycker denna kroppen är helt perfekt, inte för mycket muskler men endå synliga. Me like!

 
Ska även äta nyttigare - dock kommer jag endå flöta i mig nåt onyttigt då och då. Jag älskar mat och godsaker, så det kommer jag aldrig sluta med, livet är för kort för det hehe ;)

Längtar tills träningen drar igång. Tills det är dax kör jag med promenader och några övningar hemma. Sen är det dax att dra ner eller sluta helt med rökningen, det måste jag verkligen göra..
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: