2008-11-17 ? 03:09:15

Time for bed.



Usch vad klockan är mkt! Men nu så är det dags att gå och lägga sig, är inte så värst trött men får försöka tvinga mig att sova, så man inte är uppe allt för länge inatt.. Fast jag är hungrig som bara den, brukar ha svårt att somna när jag är hungrig. Så man kanske skulle ta sig nån macka innan, eller lite flingor kanske..

Anyway, ska gå tvätta av sminket och borsta gaddarna nu, natti natti.. Föresten, bilden är tagen efter jag la i den brunröda färgen, och sådär blev resultatet, och jag blev nöjd :)
Kommentarer
Babbidesign - [Design & Foto]

Hej! Om intresse finns för ny design till din blogg, kika in hos mig, möjlighet till personlig design finns också. Välkommen!

2008-11-17 @ 03:19:13
URL: http://babbidesign.blogg.se/
R

trevligt å höra! det är bara bra med mig ,

vad har du för dig denna måndag då?

2008-11-17 @ 08:35:01
URL: http://rebecanerman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: