2009-02-07 ? 14:52:12

Lördag!

Åhh igår var det allt för jobbigt, hade ju som sagt vart uppe hela natten där, och sen vid 12 tiden kom mamma och hasse så då vart det bara att sätta igång. Han ville att det skulle gå fort så inte många vilo pauser blev det och inte en enda matbit! Men sen kom vi därifrån (sköööönt!) och fram hit, då vart det bara att lasta in allt och allt såg ut som en enda röra, men vi var allt för slut för att fixa med nåt mer så vi stack och handlade på ica maxi och sedan gick vi och åt pizza, jäkligt gott var det! Sen vid 22 tiden slocknade jag och vaknade vid 8 imorse, så det var skönt att man inte sov allt för länge.. Nu har vi packat upp nästan allt. Fått in den nya hörnsoffan i skin :D så jäkla nice! Satt upp barbordet också, och ja nästan allt, bara några lådor med saker kvar typ.. Nu är jag dock skit trött så funderar på att sova en timma och sedan åka upp till brorsan och hälsa på en sväng!

Ha en trevlig helg, gött med lördag!
Kommentarer
Cristin

Hejsan!

Vilken fin blogg!

Är det den nya kameran från Nikon?

Prenumerera på varandra på bloglovin?

Om du vill det kan du skriva en kommentar till mig och skriva att du lagt till mig så lägger jag till dig så fort jag ser det! =)

Videoinlägg om hur magisk mugg fungerar och konst av min syster pojkvän. Gillar du den?

Ha det bra!

2009-02-07 @ 19:31:15
URL: http://ccristin.blogg.se/
Zäta

ja men de blir nog jättefint sen när allt är på sin plats o så :)

2009-02-07 @ 20:41:02
URL: http://www.metrobloggen.se/Mikaelaz

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: