2010-04-07 ? 22:54:22

7 April






Gamla bilder.

Hej hopp. Känns som det är dags att uppdatera!

Jag längtar nåt grymt till sommaren när jag ser bilderna ovan. Men den är snart här, vilket känns skönt!
Idag har det iallafall vart jätte skönt väder. Hade säkert 15 grader tidigare idag.

Hmm minns knappt vad jag har gjort det senaste, men i påsk var vi iallafall hos Anders på fest, det var helt okej tills alla drog till nån Mc klubb, men vi andra kände inte för det så vi var kvar hos Anders en sväng till, sedan åkte vi till max och sen hem.
Synd att man inte fick träffa Mian och Cevin, men får hoppas att det blir snart. De var ju bara här under dagen, så kan förstå att det inte fanns tid. Men måste få träffa Cevin snart!

Jenny fick man inte heller träffa, trodde du skulle ringa. Anledningen till att jag ringde var för att jag såg att du skulle till mässan med din pojkvän så ville inte störa ifall du inte hade tid, och tänkte då att du ringer om du får tid. Men inte det. Jaja kommer fler tillfällen.

Längtar förövrgit till slutet på månaden, då vi vet om det blir bilköp eller ej. Jag hoppas verkligen det, hade vart så skönt! *Håller tummarna*

Nej nu blir det snart sängen, ska ta en dusch först, har nämligen bäddat rent och det finns inget mysigare när man är nyduschad och sedan lägger sig i en renbäddad säng. Kommer nog sova underbart inatt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: