2010-08-04 ? 20:15:54

Onsdag




Hellu, var ett tag sen..

Så vad har hänt det senaste? Det kommer jag knappt ihåg! Men min kära kusin har iallafall vart här och hälsat på och det var hur kul som helst att träffa henne, har ju inte sätt henne på ca 1 månad, om det inte är ennu längre? Ohh så där lång tid får det ju inte gå innan vi ses buhuu!

Sen har jag vart på bröllop också, pojkens syster gifte sig. Så det blev en tripp till underbara göteborg. Älska!
Kul att gå på bröllop också för det var första gången för mig :)

Anyway, ligger hemma och är sjuk - älsklingen är så underbar och passar upp på mig haha. Så han åkte iväg till Mcdonals, för att jag var hungrig. åhh, finaste..

Är förövrigt sjukt trött på min bloggdesign och vill ha nytt och fräscht, men jag suger verkligen på att designa. Kan ju inte kodmallar osv, så kommer aldrig få till det så som jag verkligen vill ha det. Men får se om jag lyckas knåpa ihop nåt snart. För jag är verkligen trött på den jag har nu.. som sagt..

Nej nu mat, laters..
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: