2010-12-24 ? 19:55:29

God jul!




God Jul på er alla! Jag hoppas ni har haft en underbar dag med familj m.m. Själv har jag haft en jätte bra och mysig dag ♥
Blir trött på folk som klagar på julafton, det är bara 1 gång om året så passa på att njut istället!

Nu blir det lugnt rästen av kvällen, kommer nog spela lite donkey kong, sen blir det avslut med en beck film skulle jag tro.. Puss puss


 » Göra klart min tatuering ( det blir nog rätt snart dock, men endå)
 » Hitta ett bra jobb där jag trivs och rätt bra lön.
 » Uppskatta dagarna mera, hitta på mer saker så som roadtrips m.m.
 » Börja styrketräna, komma i form.
 » Få en rutin, vända dygnet rätt, äta på bestämda tider osv.
 » Må bättre både psykiskt och fysiskt.
 » Sluta röka!


Börjar med detta hehe, ne men vill verkligen ha en rutin. Så det är mitt mål att börja med detta, måste det för att må bättre och bli piggare. Hoppas älskling e med på vissa punkter då blir det lättare.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: