2010-07-26 ? 13:53:14

Shoooes.



Dessa finingar fick visst följa med mig hem idag! Jag kunde verkligen inte låta bli, dessutom tittade dom så sorgset på mig och sa köööp oss, så jag var tvungen att lyda snällt! :D Dom finns för ca 400 riksdaler på skopunkten.
 
Igår träffade jag bästaste Simona, det var så jäkla skönt, har ju inte träffat henne sen hon flyttade för 3 månader sen. Och jag får ju smått panik när jag är ifrån henne för länge, hon är ju mitt allt! Så vi tjötade om en massa, och hade det mysigt, sedan skulle dom in till stan och vi skilldes åt, det gjorde ont, höll nästan på att börja gråta.
Aja, var riktigt kul att se henne iallafall, min fina kusin ♥

Var på vårdcentralen och hade möte idag, massa frågor om min sömn och matvanor, och hon tyckte inte det lät bra, så vi fick ta en massa prover och se vad jag behöver, och även kolla så njurarna är okej. Kanske borde ändra mina matvanor och börja äta nyttigare och hålla måltiderna på rätt tider, inte äta för sent osv.. Det kommer säkert gå åt helvete, men försöka kan man ju.

Bah orka inte blogga mer, ska hitta på nåt annat.. Hej svejs
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: