2010-05-07 ? 22:33:00

Beslut, beslut, beslut...

Gahh, dessa beslut man måste fatta, rätt jobbigt ibland.
Vi har sökt lite lägenheter det senaste och idag var vi och kollade på en lägenhet, den var väldigt mysig, rymlig och fin. Jag gillade den väldigt mycket, förutom toaletten och vart den låg. Visst det är inte så långt härifrån men endå, kan bli lite jobbigt om man inte har bil. Och älsklingen lät väl mindre sugen en jag. Vill hitta en fin fin lägenhet nu med hyffsatt bra läge. Men det är svårt.

Trivs jäkligt bra här, men vet inte hur länge jag pallar att bo i denhär lägenheten då den är så jäkla lyhörd, plus att det aldrig händer nånting här, det blir aldrig nånting gjort! (seg hyresvärd)

Så jag sitter här och har lite ångest, han ville ha svar i helgen, och det är väldigt kort tid att fundera, så det lär ju inte bli nånting, men kanske lika bra eftersom den inte kändes helt hundra iallafall. Det är bara att leta vidare!

Över till nåt annat, vill tipsa om en sjukt bra film: Hachiko: A Dog's Story, den var helt underbar! Bra och väldigt väldigt sorlig, bölade som fan i slutet.. Åhhh.. Det bästa är att den är baserad på en verklig historia, älskar sånna filmer!

Nehej, nu ska jag mysa ner mig i soffan med älsklingen och kolla klart på.. Hmm kommer inte ihåg vad filmen hette, haha..
Chingeling.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: