2010-05-26 ? 00:49:42

Håret.


Färgade ju håret för en vecka sen, och det blev som jag nästan förväntade mig...gult.
Men jag var inte förvånad, för det är svårt att gå från mörkbrunt till ljust första gången.
Så jag köpte en ljus slingfärg, håret blev ljusare, men också gulare.. Lät det vila ett par dagar, sen funderade jag på om jag skulle köpa silvershampoo för att få bort de gula tonerna, men håret kändes endå lite för ljust för min smak.

Istället köpte jag en ljus askblond färg som jag la i idag. Det blev mycket bättre, dock ser det lite lite grönt ut, men får vänta några tvättar och se om det blir bättre, annars får jag se vad jag slänger i. Men det är iallafall bättre en att ha gult hår, usch. Bild kommer väl upp när jag e helt färdig med håret.

Funderar på vad jag ska göra med bloggen igentligen, jag mår rätt skit nu - och bryr mig inte om speciellt mycket. Hamnat i en svacka eller något. Inget är kul typ. Ingen lust till nåt. Känner mig helt tom, och full av ångest. Jobbigt det där. Hoppas det vänder, det är ju sommar då ska man njuta och ha det bra med sina nära och kära och inte sitta hemma och deppa!

Jag älskar min underbara mamma och bror samt min pojkvän som alltid finns där för mig. Vad hade jag gjort utan er? Livet hade inte vart värt att leva då. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: