2010-11-05 ? 11:17:04

Ben and Jerry

                                   
                                                
Alltså åhhhh. Jag har blivit kär i en glass och det är ben and jerrts chockolate fudge brownie! NOMNOM. Sjukt god, kan inte sluta äta. Det kommer bli dyrt för mig haha.. Har smakat Peace of cake och cookie dough tidigare men tyckte båda var äckliga. Så nu har jag en favorit.. :)

Nog snackat om glass. Har inget speciellt o skriva, det kanske märks? Vill bara börja med min andra tatering nuu! Jag tror det kommer bli grymt! Bohman är ju bra på det han gör. Hoppas att jag kan göra den i slutet på månaden.

Uhh seg dag idag, funderar på att gå ut och powerwalka men vädret ser inte lockande ut, dessutom fryser jag. Kanske skulle ta och göra lite nyttigheter som att städa, diska, tvätta och sedan börja med maten? Får nog bli så. Och senare kanske jag åker upp till dalvik och hälsar på..


En bild från förra vintern. Jag vill ha snö, hellre det en att det är grått o trist som det är nu. Hoppas bara att vi inte får en lika jäklig vinter som förra året, uhh den var sjuk.. Läntar till jul och nyår också, lite roligt att det kommer från mig då jag inte är så förtjust i julen längre, men nu ska det bara bli mysigt, och jag är sugen på julmat :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: