2010-10-10 ? 01:53:27

Love

                                                         
                                                            Shontelle - Say hello to goodbye
   

Älskar denna låten och kan inte sluta att lyssna på den. Har lyssnat igenom hela albumet, och alla låtar är typ bra, hur ofta händer det lixom.. Den sparades direkt i favoriter i spotify. Lyssna själv.

Albumet heter Shontelle - No gravity.


Mår lite bättre nu, har haft jobbiga tankar, men tack vare min underbara pojkvän så känns det lite bättre och lite lättare. Jag vet inte vad jag hade gjort om jag inte haft dig vid min sida. Du är BÄST! Du ska veta att jag uppskattar allt du gör för mig, det betyder så grymt mycket. Du är så snäll, rolig, generös och du gör verkligen allt för mig. Jag förstår inte hur jag kan ha haft sån tur och träffat en sån bra kille. Du är för bra för att vara sann. Och jag älskar dig mer och mer för varje dag som går, våran kärlek blir bara starkare och starkare. Jag vill leva mid dig rästen av mitt liv. Kan inte ens drömma om någon bättre en dig. Bla bla bla, vilken smörja det blev, haha. Ne men det är sant och jag är såå kär. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: