2011-04-15 ? 18:55:25

Hej.

Kanske skulle uppdatera lite här. Känns så tråkigt att man knappt gör det längre, det är ju så kul att gå tillbaka och läsa om vad man har haft för sig.. Men får försöka bli bättre även om jag inte har någon motivation till att blogga.

Den senaste tiden har jag iallafall haft grymt kul, har vart lite väl många och galna utekvällar, men de är oförglömliga! Mår som bäst när jag är med mina nära och kära och har kul ihop. åhh..

Har förövrigt inte hittat någon lägenhet ennu, men ger inte upp, det kommer väl det också. Känner inte att det är jätte bråttom heller, men hade vart skönt att ha en till sommaren då jag får besök av två tjejer från sthlm och gbg, så då hade det vart gott att ha eget så älsklingen inte behöver stå ut med oss hehe.

annars då. gjorde lite mer på tatueringen igår, känns skönt att det börja hända något. Såhär ser det ut nu.

           

Har den översta blomman kvar som jag ska fylla i, den ska vara i lila. Sen ska jag göra lite mer på den, funderar på att köra med blått vatten.. Sen får det vara för ett tag, kommer säkert bygga mer på den..

Nej nu tvätt o sen fixa mat, uppar kanske senare.
puss
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: