2011-01-29 ? 02:17:37

Spining och styrka.

Skulle ju igentligen inte börja träna förens om 1 månad men jag fick ta över min brors träningskort så det blev ett litet pass idag redan. Riktigt kul och skönt, dock orkade jag inte så mycket, jag känner att jag verkligen är otränad, men det ska det bli ändring på snart!

Ska ordna ett schema så jag äter på bestämda tider, och sen även planera i förväg vad som ska ätas. Måste ändra min kost lite, för den är allt annat en nyttig. Kommer ju må mycket bättre också.
Det finns ju en del gott som är nyttigt, men jag kan vara kräsen - så känner jag mig själv rätt så blir det väl en massa kyckling, hehe.

 
Mjaaau, kan jag få hennes kropp? Killerbody!

Åhh jag längtar redan till nästan träningspass. Imorgon blir det powerwalk och på måndag gymmet! känner mig riktigt peppad, så jag hoppas det håller så jag inte ger upp efter en vecka. Nee fan jag är bättre en så!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: