2011-01-29 ? 09:47:00

Dag 4 – Mina mål/drömmar/önskningar.

Mina mål är givetvis att komma igång ordentligt med träning, samt kost. Men även sömn och sluta röka. Jag tar en sak i taget, för ska jag försöka göra allt samtidigt kommer det säkert bli pannkaka av allt och det vill jag inte.

Önskningar? Det har jag många! Jag vill bli miljonär, jag vill flytta till villa bla bla, ne men jag vill få ett hälsosamt liv och vill att de jag bryr mig om ska må bra och få ett bra liv!

Ja det var väl det, fast jag vill självklart ha ett jobb också hehe. Men det kommer när jag är på fötter igen, det känns inte som det är långt borta. jag ser ljusare på framtiden. Och jag vill tacka min underbara sambo för att han får mig att må så bra. LOVE!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: