2011-07-07 ? 01:23:33

Next to you

Går inget bra för mig med bloggningen känner jag. Uppdaterar ungefär en gång i månaden hehe.. Men funderar starkt på att sätta lösenord på bloggen så bara jag kan se den, och sen kunna skriva om precis vad jag vill. Hade vart skönt. För bloggar ju endast för min egna skull. Och ibland kanske man behöver skriva av sig om lite jobbiga saker samtidigt som man inte vill att vem somhelst ska kunna läsa.. Nåja - tåls att fundera på..

Förövrigt mår jag rätt skit just nu.. Har vart rätt kämpigt i ca 2 veckor, och jobbigare kommer det bli när man får veta hur det kommer gå med en sak. Usch, ser inte fram emot den dagen. Vill inte att det ska bli så. Innerst inne vet jag att det inte kommer gå bra, men jag vill inte tro det. Hur ska jag palla?
Gör ont i mig..

Men igentligen borde jag bara låta allt vara, för det är så fel. Och fel tidpunkt här i livet.. Är i sån jobbig sits, vet inte hur jag ska ta mig ur den, kämpa martina, kämpa!
         
      

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: