2011-01-24 ? 01:04:42

Dag 1 – En bild på mig + 10 fakta om mig.

 

Bjuder på en fjantbild från i somras - saknar min bränna nåt sjukt mycket, höhö..

1. Jag lyssnar ofta på musik som jag inte föredrar alls. Antagligen bara för att jag kan tröttna på låtar snabbt. 2. Jag har en enorm emetofobi. 3. Jag kan vara väldigt pedant men samtidigt en slarver. 4. Jag både går och pratar i sömnen i stort sätt varje natt. 5. Jag är riktigt trött vissa perioder och kan utan problem sova i 20 timmar om det är så. 6. Jag är ofta uppe i 1-2 dygn i sträck. 7. Jag är dålig på att passa tider och kommer lätt försent. 8. Jag är beroende av bejewel blitz på fb (höhö) 9. Jag är rätt galen och skäms aldrig för att bjuda på mig själv. 10. Jag sitter alldeles för mycket vid datorn.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: