2008-12-18 ? 23:14:48

Julen närmar sig



Jajjamen, snart är julen här. 1 vecka kvar för att vara exakt, och jag längtar inte ens lite, jag får ångest över julen. Vet ej riktigt varför, men det är så mkt onödigt stress hela tiden för en enda dag. Aja blir säkert mysigt endå :)

Imorgon blir det en dag på stan iallafall.

•  Gå på möte
• Handla julklappar
•  Kanske köpa ett par skor jag såg i tidningen, om dem är lika snygga i verkligheten!
•  Handla - om det inte görs efter jul istället

Förövrigt är snön helt borta här nu, jätte tråkigt. Och jag tror inte det kommer någon snö till jul heller, inte så ovanligt direkt. Spelar inte så jätte stor roll för mig, även om man får mer julstämmning och det är så mkt mysigare, det är mer de små barnen jag tycker synd om :) Aja hoppas kan man ju göra..
Kommentarer
Annies Fotoblogg

Vilken fin bild. Färgerna och skärpan är kanon!

2009-01-09 @ 10:37:39
URL: http://annie90.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: