2008-11-25 ? 01:31:56

En lista



Hittade en lista i nån blogg.. I brist på den kassa uppdateringen, så i veckan måste jag ge mig ut och fota :P

Dagens vill ha: Jag vill ha massa pengar så jag kan "uppgradera" min kamera :)
Dagens klädsel: Mjukisbyxor och luvtröja.
Dagens smink: Inget alls.
Dagens frisyr: 2 flätor.
Dagens låt: Åhh, det är 2 låtar, Dj Tiesto - He´s a pirate och Safri Duo feat. Clark Anderson - All the people in the world.
Dagens planer: Ja det är ju natt nu, så inget speciellt, sova snart kanske.
Dagens saknad: Min lilla kitt ♥
Dagens favorit: My love.
Dagens köp: En massa onyttig skit på statiol!
Dagens godis: Marabou mjölkchocklad med lakrits smak, inte så värst gott.
Dagens humör: Helt okej, lite trött och seg bara.
Dagens ord: Vettifan..
Kommentarer
jasmine

wow e de här du?! va vacker du är!! :D hoppas allt är bra gott nytt år!! kramar jasmine kara

2009-01-01 @ 21:00:29
URL: http://jasminekara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: