2008-11-11 ? 18:11:51

True Blood



Har börjat följa en ny serie som jag har fastnat för, tycker den verkar super bra och spännande, jag gillar vampyr serier, och denna påmminer lite om Moonlight som också är väldigt bra..

Handling: "Sookie Stackhouse jobbar som bartender och har en telepatisk förmåga. Hon uppskattar sällskapet av vampyrer då de inte har en hjärnaktivitet som hon kan läsa. Sookie och hennes bror Jason blev uppfostrade av sin mormor efter att föräldrarna dött. Sookie försöker hålla sin telepatiska förmåga hemlig men hennes chef Sam Merlotte har också en hemlighet ..."

Handlingen låter väl inte så jätte intressant faktiskt, men tycker man ska kolla på den istället om man gillar sånna serier, har bara sett 7 avsnitt ensålänge, och har 3 till på datorn, fick inte tag i några mer, men kommer väl ett nytt varje vecka.
Kommentarer
Bohemy

Vad heter serien? :)



ps (du får hemskt gärna läsa mitt blogginlägg idag,jag önskar reaktioner och åsikter på artikeln jag länkat till. Blir väldigt glad om du läser..tack på förhand!)



kram

2008-11-12 @ 20:03:42
URL: http://bohemylicious.blogg.se/
Xandrah

s01 är 12 avsnitt och alla finns med text, keep on searching ;) Gillar den också! Kram!

2008-12-01 @ 07:59:33
URL: http://xandrah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: