2009-02-06 ? 02:06:12

Cant sleep!


Klockan är straxt efter 02 och jag är superpigg och kan inte sova! Imorgon är det flyttdags och hur ska jag orka om jag inte får några timmars sömn, hmm.. Kommer ju vara helt slut efteråt och däcka direkt, höhö..
Sitter här på en flyttkartong eftersom vi har sålt båda sofforna nu, känns mindre skönt. Och stolarna i köket är för hårda så inte skönt att sitta på dem för lång tid. Vad ska man roa sig med då? Finns ju inte så mkt att göra på nätterna, kanske ska slå på någon film eller nåt så kanske tröttheten kommer. Eller nej, jag ska kolla på nya avsnittet av Lost!
Uppdaterar nog imorgon nån mer gång, sen vet jag inte när det blir, för vi blir ju utan internet ett tag, men ska låna brorsans mobila bredband, så är det och inte är fööör segt så kommer det flera uppdateringar.. Natti natti (?)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: