2009-02-20 ? 22:07:26

Friday!


Då vart det Fredag igen! Dagen har gått sjukt snabbt, snart är det ju natt.. Iallafall, idag har jag vart nere på ams igen, sedan åkte jag och mötte mamma en snabbis, och åkte vidare till willys för att handla mat, och sen hem igen.. Var hemma en sväng och fixade med tvätten, sedan ringde jag till racketcentrum för att boka en tid för solning, var längesen jag solade så det var riktigt skönt med en 20 minutare! :) Sen hem igen, och då gick jag och älsklingen ner till willys igen för att handla lite gott till helgen, det måste man ju ha! :) Och sedan köpte vi med mat från pizzerian.. Är så sjukt mätt så jag knappt kan röra mig, huuua...
Jag vart sugen på att sticka och blowla ikväll, men blev inget med det.. Kanske blir nästa helg, eller i veckan.. Älskar att bowla, jag är så jäkla grymm! Haha eller inte ;) Men kul är det.. Nu ska jag smälta maten framför något på tv.. l a t e r !
Kommentarer
Cajsa

god kväll tjejen! :D

allt bra med dig?

xx Cajsa

2009-02-21 @ 00:04:32
URL: http://cajsa1.webblogg.se/
Mian

ah solade du på raketetcentrum. Har dem sänkt de till 20 min det var ju 30 min innan.

2009-02-21 @ 13:10:54
URL: http://www.metrobloggen.se/Mian1984

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: