2009-01-20 ? 11:54:18

Play it hard

Denna morgonen har jag ägnat tiden till att spela, och jag kan inte sluta haha. Men visst är det kul med sällskapsspel då och då, och bra tidsfördriv om inte annat. Så har ni tråkigt kan ni ju alltid gå in på blip.se och spela lite, finns ju en jäkla massa spel att välja mellan ! :)
Förövrigt klippte jag lugg för några dagar sen och jag ångrar mig något enormt, den bara står att alla håll och jag får inte till den! Blir så arg. Min plattång gick ju iofs sönder lite halvt så den är inte den lättaste att platta med, måste införskaffa mig en ny.


Här är en skum bild på hur det ser ut iallafall, haha vart är mina läppar? Aye jag bjuder på den.
Sitter och funderar på om jag ska börja packa lite, men det är så jobbigt och så mkt så jag vet inte vad jag ska börja någonstans. Eller jo jag ska börja i köket och med disken för då är det värsta över iallafall. Sen kan man ju gå igenom en del också och se vad som ska slängas så man blir av med en massa skit. Men först ska jag få mig nåt i magen! Kurr kurr.
Kommentarer
Mian

kul att ni fick lägenheten

2009-01-20 @ 22:19:55
URL: http://www.metrobloggen.se/mian1984

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: