2009-01-04 ? 14:09:56

Söndag



Det känns verkligen inte som söndag idag, snarare tisdag eller onsdag. Blir helt knasigt när nyårsafton var på en vardag, jaja :P Igår var jag som sagt och red, och det var underbart! Var så skönt att komma till ett stall och se hästar och känna den härliga stall lukten, jag bara älskar det. Vi kunde dock inte rida så länge, för det var halt och guppigt ute i hagen. Men som sagt, det kändes underbart att få rida igen! :) Kameran åkte med, men inte en enda bild blev det, tänkte inte alls på det. Så får bli en annan gång om man följer med ut dit igen.

Idag lyser solen för fullt, så jag funderar på om jag kanske ska passa på att gå ut och fota lite, iofs är det säkert riktigt kallt, och jag känner mig fortfarande riktigt frusen sen igår :P
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: