2009-07-15 ? 11:48:22

En lista såhär på förmiddagen



1. Vad heter du? Martina
2. Vad skulle du vilja heta ifall du själv fick välja? Tina
3. Vilka andra namn tänkte dina föräldrar ge dig? Maja - tur jag slapp ;P 
4. Vilket stjärntecken är du?
Firre
5. Vilken årgång är du? -86
6. Vart bor du? Huskvarna
7. Bott utomlands? Nepp
8. Flyttat antal gånger? Vet inte riktigt, 4 kanske? 
9. Vart skulle du vilja bo?
Trivs rätt bra där jag bor.. 
10. Vilken skolklass?  -
11. Vad vill du bli när du blir äldre?
 Ingen aning..

 UTSEENDE

1. Hur lång är du? 173cm
2. Hur mycket väger du? Inte vägt mig på länge, men 53-54 tror jag. 
3. Hårfärg? Brunt
4. Ögonfärg? Bruna
5. Mest nöjd med? Mina ögon, ben och rumpa!
6. Minst nöjd med? Mitt hår, min hy, och en annan sak :P.
7. Skostorlek? 39
8. Glasögon? Nix.
9. Har du några piercingar/tatueringar? 3 tattos, 1 piercing
 
FAVORITER

1. Filmer? Gillar många filmer, har väl inga direkta favoriter. 
2. Låt? Just nu - Millow  - Ayo Technology
3. Årstider? vår/sommar
4. Mat/dryck? Tacos, mjölk
5. Djur? Katt/hund. 
6. Färg? Svart, grått, rosa.  
7. Parfym?  Kate Moss
8. Tv-program?  Desperate Housewives, True Blood, True Calling, Lost m.m 
9. Ämne i skolan?  Svenska var nog favoritämnet.. 
10. Sysselsättning? Fota, vänner, ha kul, bada, bio..
 
BLANDAT

1. Vad heter din morfar? 
Jacob.
2. Var har du i din:
a) Jackficka? Tändare, mp3
b) Väska just nu? Nycklar, plånbok, läppglans, tamponger, tändstickor, parfym, spegel och skräp. 
c) Byxficka? Nada
3. Vad är du beroende av? Nikotin, internet, spel. 
4. Vilket land kommer du i från? Sverige
5. Vilken sorts lipsyl använder du? Använder typ aldrig det. 
6. Vad tror du på? Gud
7. Vilken religion tillhör du, om du nu tillhör någon? Ingen, nada, none..
8. Vad köpte du senast? En god brownie :).  
9. Har du nåt husdjur? 2 kissar hos mamma
10. Var bor du? I en 2a i Huskvarna-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: