2009-03-18 ? 17:01:44

En underbar dag!



Kom hem för en stund sedan. Var på möte hos ams, och efter det mötte jag upp kusinen och Wilma i stan för lite promenad. Vi gick till piren och satte oss en sväng och njöt av solen. Helt underbart vilket skönt väder det har vart idag. Fick riktiga vårkänslor nu! Vårjackan och tygskor åkte på, och jag frös inte det minsta, härligt :)
Nu ska jag snart gå lägga mig och sova för natten, var ju som sagt uppe hela natten så jag är helt slut nu, och värsta skoskaven, uuurrs... Men imorrn kommer det upp fler bilder.. Så "natti" på er ;P
Kommentarer
Mian

baaah hur varmt har ni det där nere igentligen hehe:P ser mysigt ut. SAKNAR piren. Gå ut där och käka glass:P

2009-03-18 @ 23:46:25
URL: http://soderbergmaria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: