2009-03-24 ? 13:16:29

Lista

En lååång lista jag hittade som jag gör då jag är väldigt uttråkad :P

Lovar du att vara ärlig? Absolut
Du heter: Martina
Smeknamn: Tina
Beroende av: Närhet, tobak, datorn.
Hur imponerar man på dig? Man är ärlig, rolig och skryter inte!
Brukar du skratta för dig själv? Haha ja det händer.
Vad står det i ditt senast inkomna SMS?: Det är en räkning
Var bor du? Jönköping
Trivs du där: Väldigt bra
Äger du några converse: Nix
Sprit, cider, vin eller öl: Cider och sprit, inte tillsammans dock.
Brukar du bli för full: Händer inte allt för ofta, det var mer förr.
Vad har du för mobil operatör: Comviq
Är du allergisk i mot något: Inte vad jag vet
Nästa mål i ditt liv: Hitta ett jobb som jag trivs med.
Hur svarar du i mobilen: Hallå eller hej
Vem ringde du senast? Brorsan
Vad sa den du senast pratade med i telefonen: Minns inte men nåt allmänt bara.
Antal timmar sömn inatt: 10 eller nåt.
Sov du ensam: Nopp.
Brukar du komma i tid: Jag är väldigt bra på att komma sent :)
När mår du bra: När det är soligt och varmt, och när mina nära och kära mår bra.
När blev du fotad senast:
Vet inte, förra veckan kanske.
Hur känner du dig nu:
Lite trött och slö.
Vanligaste färg på dina kläder: Skulle väl vara svart, vit, och grå.
Vad tycker du om fötter: Tycker väl inget speciellt :)
Vad saknar du:
Värmen.
Hade du en bra kväll igår: Nja var väl inget märkvärdigt.
Favorit dryck på morgonen: Juce eller cola.
Rakar du benen: Japp, fast mest på sommaren.
När brukar du oftast gå och lägga dig: Det varierar, men allt mellan 00 -06 :P
Är du blyg? Ibland kan jag vara väldigt blyg, men det släpper rätt snabbt.
Sysslar du med någon idrott: Haha, nej inte direkt.
Vill du hellre ha mail än brev: Mejl.
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Ja, varför inte.
Har du spytt offentligt: Ja, det har hänt när man blivit för full, men bra lääängesen.
Vad skulle du göra om du vore kille/tjej för en dag: K*ulla haha.
Är du nöjd med ditt liv: Det duger väl :).
Är du bortskämd: Nej det är jag inte.
Vad gör du i morgon: Inga planer, får se helt enkelt.
Vad är det värsta du vet? Att förlora någon man älskar.
Hur mycket pengar brukar du slösa på en vecka? Brukar inte räkna, det är väl olika varje vecka.
Vad längtar du till? Mysiga svala sommarkvällar.
Har du bra vänner och äkta vänskap? Ja
Vad är det finaste du fått? Kärlek.
En speciell dag du minns: Minns många speciella dagar, kan inte bara säga en.
Hur gammal är du: Nyss fyllda 23.
Om fem månader: Är jag förhoppningsvis solbränd och sommarglad
Vem ringer du när du är arg/ledsen: Min kusin eller älskling.
Vilken tid gick du upp idag: 11 tror jag.
Vad ska du göra ikväll: Åker nog upp till mamma en sväng.
Är det okej att gråta: Såklart det är det, man måste gråta om man behöver ju, skönt att gråta ibland.
Laddar du ner musik och film från Internet: Lite för ofta kanske.
Vad skulle du göra om du vann en miljon: Skulle nog köpa en lägenhet, åka utomlands, spara osv..
Bär du glasögon eller linser: Inget av det.
Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder:
Nej det tycker jag inte.
När går du upp ur sängen en helgmorgon: Beror på när man somnade natten innan, men oftast för sent.
Har du piercing:
I naveln, ska nog ta ut den snart. Hade i läppen för några år sen.
Vill du gifta dig: Nej, inte just nu iallafall.
Vill du ha barn: Inte just nu heller, men längre fram kanske.
Solar du ofta: På sommaren händer det, men inte så mkt under vintern.
Är du bra på att laga mat: Nej inte allt för svåra rätter iallafall :)
Gillar du att dansa: Jag älskar att dansa.
Är du flygrädd:
Som fan, höjdrädd så jag dör.
Hur vig är du:
Haha väääldigt ovig.
Vad dricker du helst när du är törstig:
Vatten
Vilken är din favoritglass: Isglass och 88
Tror du på ett liv efter döden: Nej, men man kan ju alltid hoppas.
Tycker du om sushi:
Har aldrig provat, men rå fisk låter inte så lockande.
Vad äter du helst när du ser på film:
Chips och lösgodis.
Bor dina föräldrar tillsammans:
Nopp.
Har du tandläkarskräck: Som fan.
Är du morgon- eller kvällsmänniska: Kväll
Vilken ögonfärg har du: Bruna.
Har du någon gång gråtit dej till sömns: Nej det tror jag inte.
Biter du på naglarna: Nej, äckligt!
Röker du: Ja usch.
Vill sluta.
Hur ofta tränar/motionerar du: Haha ingen aning, blir väl en promenad då och då.
Senaste låt du hörde:
Nån med hammerfall
Vad gör du på helgerna: Allt möjligt.. Beror på vad jag är sugen på helt enkelt..

Puh äntligen klar ;P
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: