2009-05-14 ? 23:35:58

Filmtips - The Uninvited



Handling : "Anna hamnar på ett mentalsjukhus i tio månader, när hennes läkare säger att hon får komma ut blir hon överlycklig, äntligen ska hon få träffa sin pappa och syster igen.
Men pappa har en ny flickvän, moderns sköterska, och det är något som inte är riktigt rätt med henne, Anna och hennes syster påbörjar en jakt efter den mörka sanningen"

Väldigt bra handling i filmen,  plus att det är ett oväntat slut vilket jag gillar så man vet inte hur den ska sluta :)
Så är ni filmsugna kolla på den här! Den får 7/10 i betyg av mig.
Kommentarer
Candy

Jag såg den här filmen på bio igår och jag tyckte den var jättebra, mitt betyg var 5/5! Kände att den var mer ett psykologiskt drama än en skräckfilm och sånt gillar jag, precis som jag gillar oväntade slut.



Dessutom är Emily Browning så otroligt vacker.

2009-05-14 @ 23:54:07
URL: http://eyecandy.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: