2009-05-19 ? 14:12:36

HejHopp



Åhh vad dålig jag är på att uppdatera! Men det kan bli så när man inte har så mycket lust till det. Har inte vart ute och fotat på ett tag heller, men det blir det ändring på! 

Idag har jag iallafall vart uppe hos mamma och bror och umgåts lite - har vart uppe hela natten så åkte dit så jag syssälsatte mig med något så jag kan hålla mig vaken tills ikväll :P
Fick även brev från aftonbladet idag (de publicerade min bild på hemsidan) så jag får 710kr för det, lite extra pengar är ju aldrig fel, trodde nämligen inte att jag skulle få nåt :)

Aye nu ska jag piggna till lite, ska ner till apoteket straxt, sen vet jag inte vad jag ska göra, ska iallafall försöka hålla mig vaken till 18-19 ikväll..
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: