2010-08-22 ? 01:25:40

Nattbloggning


Kass cambild, med nya korsetten på :)

Åhh jag vill att det ska bli september nu, för Jenny fyller år då och hon ska komma hit och ha en liten fest. Så har hon även bjudit några gamla vänner som vi umgicks med förr, så jag hoppas det kommer så många som möjligt. Hade vart hur roligt som helst!
Det är tänkt att festen ska börja hos henne, vet inte om det blir mat o grejer, men sen efter det blir det utgång. Kul kul :)

Nu är my love hemma igen, så allt är som det ska hehe.. Han var så söt när han kom hem. Gick ut i hallen när jag hörde honom komma, och där stod han med 10 röda rosor och ett paket med chockladhjärtan. åhhh, så sött :)
Skönt att inte somna själv inatt heller.

Nehe, jag ska väl gå lägga mig snart, rätt onödigt inlägg men skitsamma.. Todelooo.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: