2010-12-30 ? 20:53:38

Sex And The City


Denna boxen med alla säsonger finns nu hemma hos mig! Har länge velat ha den då jag älskar serien, kan se den hur mycket som helst. Dock har den varit så dyr, ca 800 kr. Men jag fick den för 400! Riktigt kap. Wiiee.. Ska köpa båda filmerna också så är det perfa sen :)

Igår träffade jag min kära kusin som är här på besök, vi var hos Sandra hela kvällen. Hade så sjukt kul, har inte haft så kul på länge, och jag behvöde verkligen det. Vi 3 är lika knäppa och galna så det kan fan inte bli bättre. Går inte ha roligare med nån annan. Underbara människor! Hoppas vi hinner ses lite mer innan du åker hem på måndag. Hade vart kul att hitta på nåt på lördag, kanske ta en bio eller gå ut och festa till det lite. Vi får se :)

Nu ska jag spela lite, har nämligen blivit spelvärd på en ny sida som har kommit upp eftersom blip läggs ner snart. Besök den gärna - certusgames.se
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: