2010-02-24 ? 23:08:00

Castle



Tog en härlig promenad idag. Solen lyste och tempraturen var precis lagom.

Längesen jag uppdaterade nu. Men jag har haft problem med magen i ca 2 månader. Så jäkla jobbigt. Nu de senaste dagarna har jag knappt nån ork, jag är trött och har ont hela tiden.

Var hos läkaren för ett par veckor sen och tog prover, och hon gissade på att det var magkatarr, och sen var det nån blödning eller nåt, förstod inte riktigt vad hon menade. Men fick medicin utskrivet men det hjälper fan inte! Känns som att det bara har blivit värre.
Ringde vårdcentralen här om dagen, men de hade ingen tid förens den 23e mars, hur sjukt? Har inte bokat en, men får ta och ringa och boka en ny tid imorgon, kanske har dom fått nåt återbud.

Har förövrigt suttit och pillat med designen ett bra tag nu, men nu är den äntligen klar, och jag blev nöjd!

Chingeling..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: