2010-01-26 ? 12:46:49

hej hopp gummi snopp!

 

Hejsan hej.

Det var ett tag sen jag uppdaterade nu, jag suuuuger på det. Tycker det är väldigt tråkigt för jag gillar ju min blogg. Får försöka ta och ändra på det!
Men tjaa, jag har ju inte så mycket att uppdatera om.. Det är ju inte kul att skriva om det som hänt för några dagar sen. Här kommer iallafall en bild på mig och Wilma från i våras. Fatta vad jag längtar till våren nu!! Åhhhh... Men så långt borta är den ju inte. Typ 2 månader kvar!

Idag tänkte jag ta och tvätta en hel del, om tvättstugan är ledig. Har sjukt mycket tvätt. Sen städning och eventuellt rensning i garderoben.. Det är på tiden att fixa det nu för det går ju inte ens gå in där..

Aja, hörs senare.. Chingeling!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: