2010-07-07 ? 22:10:25

tattoo




Hej hopp..!

Seg som vanligt är jag på att uppdatera. Men det händer faktiskt inte så mycket just nu. Dagarna ser typ likadana ut. Sol och bad lixom :) Det är ju så varmt, så man pallar ju inte göra så mycket annat. Höhö.

Ska eventuellt tatuera mig snart igen! Dock vet jag inte helt 100 om jag vill. Är inte osäker på själva tatueringen, för den har jag tänkt ut noga, men ifall jag kommer ångra mig, för jag ångrar redan den jag har på armen, både motivet och att den är just där. Hade inte velat ha några på över armarna, men men.. Ska kanske tatuera över den längre fram, då känns det nog bättre.

Så den jag kanske ska göra, får eventuellt sitta på underarmen, eller under nacken. Vad det blir visar jag när den är färdig :)

Åhh älsklingen är påväg till arlanda, han skulle köra en kompis dit, så han kommer inte hem förens kl 7 imorrn bitti. Så tråkigt att sova ensam. Saknar honom redan!
Aya, ska ta en dusch sen mysa ner mig i soffan framför en film..

Tooodels!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: