2010-07-13 ? 15:37:01

Underbar dag!


Här kommer en massa bilder från igår:


Började morgonen med att gå ut och sola några timmar.




Sen blev det för varmt och vi bestämde oss för att åka till Axamo och bada!




Dhani och Micke..



Älsklingen skulle ta lite coola vatten bilder, men det gick ju sådär :P..


Vattnet var verkligen perfekt, varmare en tidigare dagar. Svalkande och skönt och man kunde vara i lääänge utan att börja frysa..




Sen när vi hade badat och var tillräckligt svala, så bar vi oss hemåt. Jag tog en dusch, sen fixade mig iordning och åkte upp till Dalvik, där jag träffade Jenny.


Min snygging och jag!


Älskar dig min bästavän ♥


Finaste!


Hade verkligen en jätte bra dag, jag hade vart uppe hela natten, men jag klarade mig bra endå eftersom jag var igång precis hela tiden, me like!

Sen så träffade jag som sagt Jenny och det var så kul att ses igen, har saknat henne nåt så sjukt mycket.
Även Elin är i här och hälsar på så passade på att träffa henne. Saknat mina tjejor ju :D

Hela kvällen avslutades inte så roligt dock, jag och Jenny tog lite flumbilder, och jag skulle hoppa från en bänk (som var ca en halvmeter hög) så skulle hon ta kort när jag var i luften. Sen när jag landade så föll jag bara ihop med bena typ, det gjorde så satans ont. Så antagligen är den en stukning eller en fraktur. Var på akuten i natt för jag kunde inte sova, och smärtan var olidlig. Men det var så mycket där uppe, så dom kunde inte runtga foten. Men jag fick värktabbletter och kryckor med mig hem iallafall, skönt det för nu kan jag ta mig fram.

Hoppas verkligen att det bara är en lätt stukning, vägrar fan gipsa nu mitt i sommaren. :(

Jaja nog om det, här var bilder från igår iallafall. Får göra mer sånna här inlägg, det var kul. Nu ska jag äta nåt, och kanske vila är helt slut. Blev ju uppe i totalt 37 timmar igår, nästan 2 dygn, helt sick!

Chingeling.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: