2010-05-09 ? 22:56:46

Bli ljushårig.

Snart är ju sommaren här och då föredrar jag ljusare hår, då jag tycker det ser frächare ut.
Våran hyresvärd är inte bara en hyresvärd utan även en frisör, perfekt! Så jag har vart uppe och pratat lite med honom och kollat om han var sugen på att bleka mitt hår, och det gick han med på. Fick det för 400, vilket är ett jäkligt schysst pris!

Dock har jag lite beslutångest hur jag vill ha det, har googlat lite och hittat några jag skulle kunna tänka mig:

     
Bild nummer 1 är riktigt snyggt! Men det sa han att det inte går att få eftersom jag inte har min naturliga hårfärg. Väldigt synd tycker jag då jag fastnade för den direkt!
Men bild 2 gillar jag väldigt mycket också, och det var nog inga problem att fixa. Så det lutar mot den, men har inte bestämmt mig helt en. Vill nog ha exakt som på bilden isåfall, även med lite mörkare slingor i, fint fint!


Dessa hårfärger gillar jag också, men den första känns inte helt hundra. Så det skulle luta mer åt den andra. Gillar att det ser solblekt ut, det känns mer naturligt. Men gaah, jag får se vilken jag väljer. Vi skulle nog ta färgningen på onsdag, så jag har lite tid att bestämma mig. Hoppas det blir bra iallafall!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: