2010-05-27 ? 04:14:52

Efter regn kommer solsken.




Här är resultatet efter färgningen. Dock blir inte bilden helt rättvis. Men typ så ser det ut. Ska nog ljusa upp det senare, men mitt hår får ta och vila några veckor. Slitet som fan!

Jag slutar och blogga här tror jag, eller inte slutar helt, men tar en paus. Känner inte för att blogga längre, dock vill jag inte ta bort bloggen, för jag vet att jag kommer att skriva mer.
Sen mår jag som sagt inte så bra. Det har hänt lite saker (dock inget jag skriver ut här) som jag måste ta itu och jobba med.
Ska även sälja min kära kamera av privata själ, som är rätt jobbigt. Delvis därför jag typ lägger ner att blogga, men inte bara därför.

Men i framtiden så blir det en ny kamera, frågan är bara när.

Hörs om ett tag.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: