2010-05-17 ? 00:28:12

Helgen.

Hej hopp!

Denna helgen har varit mycket lyckad! I fredags blev det en oplanerad förfest hemma hos oss, med lite folk. Nya folk för min del, men mer bekanta till Patrik, väldigt trevligt och roligt folk. Vi bestämde oss för att hänga med ut senare eftersom alla andra skulle ut. Sagt och gjort, dock åkte vi bara ner till stan och sen hem igen, bussresan var så seg, och vi blev så trötta och hungriga, varken jag eller Patrik hade ätit nåt så när vi kom hem ställde vi oss och lagade maaat. Mums, det var gott.

Lördagen var riktigt seg för oss båda. Men framot kvällen var vi lite piggare så vi hakade med några kompisar ut. Vi stack ner till piren och tog några cider, ytterst trevligt. Jag längtar tills det blir ennu värmare, för det blev lite väl kallt i slutet sen, och jag hade bara klänning och en tunn jacka på mig. Men snart så!

Aye, vilket fall som helst var det en väldigt lyckad kväll, så tack alla för det trevliga sällskapet.
Nu ska jag kolla på Alice i underlivet, haha.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: